Účty
Každý registrovaný v DomaZa může sledovat své finance v "Moje DomaZa" menu "Moje financí". V podmenu "Účty", můžete odkazovat o minulé a současné platby, o aktivace balíků a bannerů, reklamy nemovitosti a další.
Vaše platby jsou organizovány v tabulce "Účty" , která má následující pole:
· Číslo transakce -číslo finanční transakce. Klikněte na titul sloupku, abyste seřadili bannery dle číslo transakce.
· Důvod Platby - udává důvodu platby. Jako důvod platby může být "Nabití salda" nebo " Aktualizace dPanel".Z rozbalovacího seznamu vyberte důvodu platby pro zobrazení účtů o vybraném důvodu.
· Částka (EUR) - euro částka, která se musí zaplatit nebo je už zaplacena, v závislosti na stavového pole.
· Datum - ukazuje datum a čas vytvoření transakce. Umístěte kurzor do jednoho z polí nad sloupci a automatický se otevře kalendář , kde si můžete snadno vybrat datum. Klikněte na tlačítko "Hledat" a na obrazovce se zobrazí vaše účty pro hledání datum nebo časový interval.
· Platby do - zobrazuje datum a čas, kdy se bude muset zaplatit danou částku. Umístěte kurzor do jednoho z polí nad sloupci a automatický se otevře kalendář , kde si můžete snadno vybrat datum. Klikněte na tlačítko "Hledat" a na obrazovce se zobrazí vaše účty hledáního datumu nebo časovýho intervalu.
· Zaplacení (EUR) - ukazuje,jakou částku je zaplatil uživatel. Pokud nezaplatíl nic , objeví se nula. Klikněte na záhlaví sloupce pro seřazení účtů zaplaceních částku.
· Status - zobrazuje stav účtu,může být,,Placení‘‘, ,,Neplacení‘‘, ,,Problémoví‘‘.Z rozbalovacího seznamu nad sloupci, vyberte typ statusu pro zobrazení účtů vybraního stavu.
· Platby - chcete-li zaplatit účet, klikněte na ikonu "Platby".Otevře se stránka s informacemi o transakci a spůsobu platby. Více informací na "Moje reklamy" -> "Reklamních nabídek" a "Moje reklamy" -> "Aktivace reklam .Na obrazovce se zobrazí informace o transakci a platebních metodů:
• Prostřednictvím PayPal - uživatel je přesměrován na stránku PayPal pro pokračování v platbě.
• Prostřednictvím bankovním převodem -- uživatelem je poslaný dopis e-mailem, s pokyny a informacemi pro platbu bankovním převodem.Pak může zadat informace o provedenou platbu. Tyto údaje budou zaslány a bude se čekát na jejich potvrzení z účetního oddělení Domaza. Pokud vše proběhlo úspěšně, vaš kredit bude nabitý
Smazat -pro vymazání svého účtu, klikněte na ikonu "Odstranit